vineri, 13 decembrie 2013

R.I.P-uri

A trecut mult timp de cand nu am mai postat ceva, ca treaba. S-au intamplat cateva cacaturi intre timp, au mai murit niste oameni si eu am o opinie despre asta. Asa ca:
A murit Paul Walker. Uite o poza cu el:
Si gagicile deja saliveaza. Da, e un actoras simpatic, a jucat in Fast and Furious si alte cateva filme. Cand a murit a devenit cu 180% mai interesant si deodata tuturor le pasa maxim de el. Acum nu am de ce sa il vorbesc de rau ca nu stiu nimic de el ca om dar ca persoana publica nu a fost cine stie ce. Si daca indrazneai sa faci mistouri la adresa lui toti sa inflamau ca "vai cum poti sa glumesti ca e mort si esti inuman, animalule!". Nu e cu nimic mai fancy trancy ca e mort. Pentru mine e acelasi actoras care nu a stralucit niciodata prea tare. A fost ok.

In aceeasi perioada a murit si Nelson Mandela. Uite o poza si cu el:
Nu, nu e un baietel frumusel. A fost avocat si om politic care toata viata a incercat sa salveze Africa. A stat 27 de ani in inchisoare pentru oamenii pe care incerca sa ii ajute si in astia 27 de ani nu si-a pierdut increderea. Cand a iesit a devenit presedinte de stat si a abolit politica opresiva, si a facut o gramada de cacaturi ca sa ii ajute pe aia mici si nergi. Dar nu i-a pasat nimanui de el.

A murit si soferul lui Paul Walker. Cu el nu am o poza. Dar a avut aceeasi influenta asupra vietii mele ca si Paulica. Ca daca o sa ziceti cum ca "nu ca Paul a jucat in filmul ala smecheros la care te-ai uitat si deci te-a influentat." Nu ca daca nu era el era altul. Baietei frumusei pentru filme se gasesc. Si da, stiu ca nu am spus nimic in articolul asta, doar am comentat cateva evenimente dar momentan o las asa pana o sa gasesc puterea necesara de a imi clinti maldarul de lene catre un articol mai pe bune.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu