luni, 30 decembrie 2013

R.I.P. Roxana Babenco

Inca ma minuneaza cat de mult accent se pune pe o curva care s-a futut cu 5 darlai. Sunt cei care fac glume despre ea, pe aia ii mai inteleg, Roxana Babenco devine un simbol ca si Oana Roman. Dar sunt si aia care ii iau apararea. Am stat mult sa ma gandesc dar am ajuns la urmatoarea concluzie: totul se bazeaza pe empatie.

EMPATÍE s. f. 1. (Fil.) Formă de intuire a realității prin identificare afectivă. 2. Tendință a receptorului de a trăi afectiv, prin transpunere simpatetică, viața eroilor din opere literare, filme etc. – Din fr. empathie, engl. empathy. 

Adica mai simplu cand vezi un cersetor si ii dai o moneda dai dovada de empatie ca te gandesti "Daca o sa fiu eu in locul lui candva? Daca ii dau eu lui acum o sa imi dea si mie altul."

Deci fetele care ii iau apararea se gandesc ca vor ajunge si ele in aceeasi situatie si o sa aiba si ele nevoie de sprijin moral. Dar sa fim seriosi, nici o fata normala la cap nu se gandeste ca s-ar putea sa ajunga facuta sandvis de 4 mamifere si un brontozaur. In afara celor care isi doresc asta in secret. Cele care au o fantezie pentru gang-banguri. Alea care vor in secret sa aiba un fiu, sa il faca fotbalist, fraieru sa rateze cu poarta goala si toata galeria sa strige "IMI BAG PULA-N MATA BAA!" si ea sa le raspunda "SUNT AICI!!".

Dar totusi, cum le depistezi? Ca de avut sigur ai si tu asa ceva prin lista. La peste 2000 de prieteni cati ai pe acolo sigur sunt si 2-3 curve. Asa ca am un plan:
R.I.P. Roxana Babenco

Facebook. Distribuiri la poza asta. Doar la poza nu la tot articolul ca dupa se prind fraierii. Daca stii faza si distribui doar ca sa para mai credibil si sa vada lumea pune descriere "ai fost un suflet nobil". Fa-ti o lista cu fetele care distribuie si ele. Stii tu ce sa faci cu lista aia. Si cu baietii care distribuie. Sa stii pe cine sa eviti de acum.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu